Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
e-Tebligat uygulamasıyla 9,5 milyar lira tasarruf sağlandı
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Hazine ve Maliye Bakanlığı, 176 milyondan fazla belgeyi elektronik ortamda tebliğ ederken bu sayede 9,5…
Elektrikli araçlara geçiş krizi tetikledi… Binlerce kişiyi işten çıkarıyorlar
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Dünyaca ünlü otomobil firması Ford 4 bin kişiyi işten çıkarmayı planlıyor. Otomobil devi işten çıkarmalar…
Rekabet Kurulu’ndan Hepsiburada’nın satışına onay: Türkiye’nin e-ticaret devi resmen Kazakların
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Kaspi.kz, Hepsiburada'nın sahibi olan D-Market'in yüzde 65,41 hissesini 1,13 milyar dolar karşılığında satın almak için…